-
09:00 -
08:30
התכנסות
-
09:15 -
09:00
דברי פתיחה
| דורית פינץ, מנהלת מכללת חשבים ובועז נחמד
-
10:00 -
09:15
התאשרות
| ג'וי סרוסי, פרסומאי ומרצה בכיר ב"בצפר"
גישה חיובית לחיים, תוך מתן כלים להצלחה על בסיס ניסיון החיים ומחקרים מתחום מדעי ההתנהגות.
-
11:00 -
10:00
משלבים ידיים - עובדים בשיתוף פעולה
| מוטי קליין - יועץ ניהולי ועסקי בכיר
החשיבות של ניהול ממשקים בארגון ותוצאותיה; זיהוי ואבחון החוזקות/חולשות/קווים משיקים בין החטיבות בארגון (ייצור, מכירות, כספים, תפעול), התייעלות בעבודת החטיבות בארגון, פעילות למטרה משותפת.
-
11:20 -
11:00
הפסקה
-
12:20 -
11:20
השגת מטרות ויעדים אישיים
| רם נחמיה - פרופילאי ומומחה לניהול
מהו הגורם להשגת מטרות ויעדים אישיים, מחלקתיים, ארגונים, מדוע אנשים וארגונים נכשלים ומהי הדרך הנכונה להוביל אותם להצלחה ועמידה ביעדים שקבעו לעצמם.
-
13:00 -
12:20
אינטליגנציה רגשית הלכה למעשה
| מרינה מרקוביץ - מאמנת אישית ועסקית ומנחת קבוצות
מהי האינטליגנציה הרגשית וכיצד ניתן לשפר אותה, כיצד היא באה לידי ביטוי במערכת ארגונית בכלל ובעבודת מנהלות הלשכה, עשרת הנקודות החשובות ביותר ליישום של האינטליגנציה הרגשית הלכה למעשה
-
13:15 -
13:00
הפסקה
-
13:45 -
13:15
שירות לקוחות - כך מודדים אותו בפועל
| רמי יולז'רי, מומחה למדידת סקרי שביעות רצון לקוחות
הסיבות למדידת השירות ללקוח, איך מכמתים למדדים שירות לקוחות, כיצד מודדים את החוויה שהלקוח קיבל, איתור מוקדם של מוקדים שלא יודעים לתת שירות, מדדים לשביעות רצון לקוחות, מדוע יש לעקוב אחרי מדדי השירות לאורך זמן.
-
14:30 -
13:45
ניהול הזמן הלכה למעשה
| בועז נחמד, יועץ ארגוני ומנחה סדנאות
ניהול הזמן - יסודות, האלמנטים המרכזיים בניהול הזמן בעבודת הלשכה, דחוף למול חשוב, התמודדות מול אנשים דחיינים, עמידה בלוחות זמנים, התמודדות במצבי עומס ולחץ מתוכננים ולא מתוכננים, תכנון מוקדם, טיפים בניהול הזמן הלכה למעשה.
-
15:30 -
14:30
ארוחת צהרים עשירה