יום עיון למנהלות לשכה ולבעלי תפקידים אדמיניסטרטיביים

  • calendar icon יום חמישי 16.08.2018
    time icon 15:30 - 09:00
  • location icon מלון קרלטון, ת"א
  • currency icon 617.5ש"ח + מע"מ (לאחר הנחת לקוח)

את הכלים היישומיים שיסייעו לניהול מיטבי של הלשכה או המשרד תקבלו ביום העיון הזה.

המשמעות של ניהול לשכת המנכ"ל או ניהול משרד היא להיות בו זמנית מנהלת, מנהיגה, יוזמת דרך, מגשרת ומפשרת - ובעצם לנצח על תזמורת ענקית. המשימה קשה תמיד אך קשה שבעתיים בימים של סוף שנה ותחילת שנה. נלמד כיצד לנהל את היום ולנהל קונפליקטים, נדון במגמות חדשות בניהול, בשפת הגוף, ובכל מה שנדרש בפועל כדי לנהל בצורה יעילה, מועילה ואפקטיבית את המשרד או את הלשכה בארגונים ובתאגידים במדינת ישראל.

נושאים

  • 09:00 - 08:30 התכנסות
  • 10:00 - 09:15 אסרטיביות הלכה למעשה  | עדה יעקובוביץ, יועצת ארגונית, מרצה בכירה משנת 2004
    מהי אסרטיביות? האם ניתן ללמוד להתנהג באסרטיביות? כיצד באה האסרטיביות לידי ביטוי בסביבת העבודה, הבית והמשפחה? בהרצאה נלמד יישומים מעשיים של אסרטיביות, הלכה למעשה
  • 10:50 - 10:00 מיינדפולנס , הזמנה להתבוננות  | עמית עמר, מרצה בתחום המיינפולנס, בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני
    גישת המיינדפולנס, מנהיגות וחדשנות באמצעות פרקטיקת המיינדפולנס, ניהול והתנהלות עצמית בתשומת לב, מתוך הקשבה פתוחה ואקטיבית.
  • 11:10 - 10:50 הפסקה
  • 12:00 - 11:10 להמציא בעיות ואז לפתור אותן  | רם נחמיה - מומחה להתנהגות אנושית ומאמן לפיתוח כישורי חשיבה וניהול
    מדוע אנחנו ממציאים את הבעיות שלנו עצמנו, ולמה איננו מצליחים לפתור את הבעיות הללו? כיצד ניתן לצאת מדפוסי התנהגות אנושיים כל כך שמתירים קונפליקט פסיכולוגי?
  • 12:45 - 12:00 אינטיליגנציה רגשית  | מרינה מרקוביץ, מאמנת אישית ועסקית ומנחת קבוצות
    מהי אינטיליגנציה רגשית, מדוע היה צורך להמציא אותה, מדוע יש צורך להפעיל אותה בסביבת עבודה של לשכה וניהול משרד, כיצד לומדים אותה ואיך מיישמים אותה הלכה למעשה.
  • 13:00 - 12:45 הפסקה
  • 13:45 - 13:00 הצלחה אישית ומקצועית באמצעות מיקוד שליטה פנימי וחיצוני  | נטלי סומך, יועצת ארגונית ומאמנת מוסמכת
    כיצד מזהים מיקוד שליטה חיצוני, כיצד מאתרים אנשים בעלי מיקוד שליטה פנימי, היכולות הנכונות של בעלי מיקוד שליטה פנימי לשפר את התוצאות האישיות והניהוליות עסקיות שלהם, דוגמאות הלכה למעשה.
  • 14:30 - 13:45 מצוינות בשירות לקוחות  | בועז נחמד, יועץ ארגוני ומנחה סדנאות
    מה גורם ללקוחות לחשוב על שירות כעל ערך עליון, מדוע הוא חשוב כל כך ללקוחות, איך משפרים את השירות הלכה למעשה ואיך מייצרים "WOw" אצל הלקוחות.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם