סודות הגבייה האפקטיבית 2017

יום שני 19.1.17, בין השעות: 09:00-15:30, מלון קרלטון ת"א
קהל יעד: -למנהלי גבייה, למנהלי שירות לקוחות, למנהלי מכירות, לאנשי מכירות, לאנשי שירות וגבייה.
מטרתו של כל ארגון הינה ריווחיות ושגשוג, ותוך גבייה יעילה של התשלומים. בחברות ובארגונים רבים, מערכת הגבייה מהווה את הבסיס האמיתי והמרכזי לתזרים המזומנים של החברה, המאפשר את קיומה והמשך פעילותה העסקית.
נושאי היום

מטרת ההדרכה: הכשרה מקצועית והתנהגותית של אנשי הגבייה למקצוע חשוב זה, תוך הקניית מיומנות וכלים לגבייה.

צורת העברת ההדרכה: הסדנה מועברת כהרצאה פרונטאלית בשילוב למידה התנסותית ובאמצעות ניתוח אירועים שיוצפו על ידי המשתתפים והמדריך.


נושאי הסדנה:
פתיחת לקוח חדש, קבלת ערבויות, מסמכים הנדרשים לגבייה, העברת תיק לטיפול עורך דין. 
* מהות הפעילות של הגבייה.
* גבייה קשה למול גבייה רכה וחשיבות ניהול המשא ומתן עם הלקוח החייב 
* מעקב אחרי שיחות הגבייה 
* הסלמה של שיחות הגבייה
* השימוש  היעיל באסרטיביות בתהליך הגבייה 
* האם הגבייה מתנגשת עם השירות ללקוח, וכיצד למנוע פגיעה ברמת השירות של הארגון?
* השימוש בשיחות גבייה / מכתבי גבייה/ SMS / IVR, גבייה פרונטאלית, גבייה טלפונית וכלי גבייה נוספים.


מרצים:
בועז נחמד, יועץ ארגוני ומנחה סדנאות, מחבר הספרים: "הצ'ק בדואר", "תורת הגבייה" ו"מו"מחה משא ומתן".
עורך הדין עפר חן, שותף בכיר במשרד עו"ד חן פישר

מספר המקומות מוגבל, מהרו להירשם!

 

ליצירת קשר טלפון
8109*
03-5680888
פקס
03-5680899
לקבלת מידע נוסף והרשמה